Gandalf a koně v akci
-4-5.9. 2004-

Pro mě a Eldu vše začalo budíčkem v 5:00 hod v sobotu ráno. Jelikož jsme chtěli dorazit do Pardubic brzo, vyrazili jsme vlakem v 6:17 z Hlinska. Po jedenapůl hodinovém kodrcání motoráčkem jsme byli v cíli cesty. Bohužel, ať jsme se rozhlíželi kam jsme chtěli, nikde jsme neviděli nikoho známého. Vysvětlení přišlo záhy. Elda omylem oznámil náš příjezd o hodinu později. Tedy na nádraží nás nikdo nečekal a mi se po informativním telefonátu s Žirafkou vydali do blízké Hypernovy zakoupit si něco na zub. Sraz s ostatními přítomnými příšeráky byl domluven na 8:50 před supermarketem kam v uvedený čas také dorazili.

See-korka a Garten nám mávali už z dáli a následně jsme se přivítali i s Žirafkou, Avstry a Wolverinex (Avstry a Wolvie byli v Pardubicích dokonce již od pátka). Vyrazili jsme na zastávku MHD z které nám jel autobus k závodišti kam jsme měli namířeno na výstavu koní. Před příjezdem autobusu dorazil i poslední člen naší výpravy Radek (přítel naší Žirafky) a jelo se. Vzorně se označili jízdenky a během pár chvil jsme vystupovali. Po zakoupení horázně drahých lístků (celých 40,- Kč za studenta;) jsme vstoupili do areálu závodiště. Míjeli jsme stánek za stánkem kde prodejci nabízeli sedla, uzdy, klobouky, trička (s psama;), hrnky a jiné nádoby a dokonce i libně vonící klobásy a grilované maso. Trochu mi to připomínalo trhy malých rákosníků, kde má každý třetí stánek stejné zboží ;). Vylezli jsme na tribunu a čekali na zahájení výstavy. Vše začalo slavnostní přehlídkou kde lidé vodili koně a nějaká milá paní hlásala amplionem informace (plemeno, stáj, atd.). Když zahájení skončilo vyrazili jsme do stájí, kde se rozebrali zakoupené 3 kila mrkve pro koně a šlo se krmit. Žirafička, Avstry a Wolvie krmili o stošest. Já, a nakonec i Gart se See (což bylo překvapení dne), jsme se spokojili s lehkým pohlazením ;). Dalo se samozřejmě i pifko a při posezení v příjemném chládku větví se i pokecalo (Gart se See si házeli do piva peníze;). Pak jsme se ještě trochu prošli a pokoukali koníky, Žirafička si koupila přívěsek koně (co jiného taky, že:) a vyrazilo se k eM Ci Donaldoj do centra Pardubic.

Nacpali jsme se ke vší spokojenosti, některým se z té dobroty dělali až boule za ušima a já si poprvé nedala Happy meal ;). Poté zašli hoši koupit basu a šlo se vegetovat k Žirafce do bytu. Podívali jsme se na Harry Potter a tajemná komnata při čemž si někteří účastníci dali šlofíka, hrála se hra Dračí hrad (škoda, že mě hned první potfora zabila :( ), jedli se výborné palačinky, koukalo se na Hodinu pravdy a poté See s Gartem započali zkoušení jednoho docela obtížného úkolu z této soutěže (točení válce na nohou, v jejich podání s lahví;). V této chvíli jsme se já a Elda loučili a popřáli všem dobrou noc, páč jsme měli domluvený nocleh u kamaráda.

Ráno jsme se opět sbalili a vyrazili zpět k Žirafce. Chtěli jsme zajít na snídani k Mek Dondoj, ale k naší smůle měli až od 10ti (bylo 9) :(, tak jsme si zašli do Tesca koupit proviant a zdlábli si ho na lavičce. Zašli jsme vyzvednout ostatní a vydali se na Zelenou bránu na Pernštýnské náměstí. Vyšlapali jsme (kromě Žirafky a Avstry) 155 schodů a mohli se pokochat krásným výhledem na Pardubice (a Kunětickou horu). Žirafka s Avstry mi zatím zašli na zámek zakoupit turistickou známku, čímž mě velice potěšili. Když jsme se jich dočkali (prý tam obdivovali pávy:) vyrazili jsme do restaurace na oběd posilnit se, protože nás všechny čekala za cca 2 hodiny cesta k domovům. Pochutnali jsme si na skvělém jídle, pokecali a vůbec strávili poslední společné chvíle ve skvělé náladě. Poté už se jen došlo do bytu pro zavazadla a šlo se na nádraží. První odjeli Gart, See a Wolvie v 13:38, poté Avstry v cca 13:42 a nakonec i my s Eldou v 13:54. Díky Žirafko, byl to moc hezký víkend ;)